رنگ موی سه صفر با نام های  e20  و واریاسیون ۰۰۰ یک رنگ موی روشن کننده است که باعث بی رنگ کردن پیگمنت های رنگ مو می شود و تارهای مو را برای پذیرش رنگ هایی که بعد از استفاده، گذاشته می شود، مهیا کرده و در واقع باعث روشن تر کردن و نزدیکتر کردن مو به رنگ موردنظر می شود.  این رنگ مو حاوی آمونیاک بسیار بیشتری نسبت به سایر رنگ موهاست. آمونیاک باعث می شود تا پیگمنت های رنگ مو شکسته شود و به تدریج رنگ موها را روشن می کند.

 

روش رنگ کردن موها را رنگ سه صفر

با رنگ موی سه صفر ۰۰۰، می توان رنگ موها را به پایه ۵ رساند (اگر موهایتان رنگ نداشته باشد)

  • رنگ موی سه صفر به میزان یک واحد
  • اکسیدان ۹ درصد به میزان دو واحد

ابتدا داخل کاسه رنگ موی روشن کننده را ریخته و دو برابر آن اکسیدان داخل ظرف بریزید و کاملا با هم مخلوط کنید.

مانند رنگ مو به موها می زنیم. موها را تقسیم بندی و از قسمت پشت سر شروع می کنیم. برای موهای رنگ نشده، ابتدا ساقه ها، سپس ریشه ها و ۳۰ تا ۴۵ دقیقه صبر می کنیم و موها را می شوییم.

زمانیکه به نارنجی رسیدید پس از دو روز استراحت به موها می توانید از رنگ های دیگر استفاده کنید و به رنگ های روشنتر دست پیدا کنید. (بعد از روشن کردن موها با رنگ سه صفر، باید از رنگ های پایه ۵ و ۶ برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید. استفاده از رنگ های روشن تر توصیه نمی شود.)

 

بهتر است دو روز به موها استراحت بدهیم و بعد رنگ اصلی را بگذاریم یا رنگساژ کنیم.

 

رنگ موی سه صفر، فقط برای هایلایت و روشن کردن استفاده میشود…برای مش استفاده نمیشود..

♣ نکته: اگر رنگی تیره یا متوسط در منزل دارید می توانید با ترکیب رنگ تیره یا متوسط با روشن کننده ۰۰۰ می توانید رنگ تان را روشن تر کنید و نتیجه مطلوبی بگیرید و در مجموع می توان گفت از ۰۰۰ بعنوان روشن کننده رنگ مو می توانید استفاده نمایید.

 

تفاوت دکلره و روشن کننده ۰۰۰

اصلی ترین تفاوتی که بین دکلره و رنگ موی سه صفر وجود دارد این است که دکلره می تواند موهایتان را تا پایه ۱۱ یعنی کاملا روشن برساند. در حالی که رنگ موی سه صفر حداکثر تاثیری که روی موهای تیره دارد این است که آن ها را به پایه ۵ می رساند. بنابراین اگر می خواهید رنگ نهایی موهایتان بلوند یخی یا بلوند کنفی خیلی روشن شود، نمی توانید از رنگ موی سه صفر به جای دکلره استفاده کنید.

اگر می خواهید موهای رنگ شده خود را روشن کنید، بهتر است از دکلره استفاده کنید. روشن کننده های مو توان از بین بردن رنگ های قبلی را ندارند.

 

بیشتر بخوانید:

نکات کلیدی برای دکلره کردن مو و روش انجام دکلره

چگونه با دکوکرم موهایتان را روشن کنید؟

رنگ کردن ریشه موهای دکلره شده

 

از سال 93 این سایت را راه اندازی کردم و سعی کردم در حوزه زیبایی، سبک زندگی و گردشگردی مطالبی که مناسب بانوان و افراد جامعه هست را گردآوری و یا ترجمه کنم امیدوارم که این مطالب برای شما مناسب باشد.

Leave A Reply

Exit mobile version